Pages


#bengang

hye blogger , anyware rabiatul bengang gile dengann budakk form 1 nyh . sebab apee ? eh kauu takk rase bengang kea bile kite dahh edit kan blog orang to dea mintak kite edit itu ini ? eh budak nih nakk makan seilpar kodd HAHA ! # serius

time to aku ekod jelahh kann kerenah budak nyh , suro buadd header mcm nyh mcm to , lass lass ckpp buruk lahh , takk kena . aihh ! rase nakk hentam hentam jea muka dea dekadd dinding . dahh lahh tinggi mcm galahh . oppsss , haha kenyataan .

then buda to im aku dekadd efbee . dea cakapp -->
akaq blog adq ada letak gambar elmo
akuu pk balek rety pulakk lahh kann budak nyh letakk background sedangkann aku gune washed denim punye template . alahai budakk nyh baru dalam ber-blogging . lepasto aku mintak lahh url blog dea
OMG , belogg dea sumpahh burukk . <-- dari hatii . dea cakapp ada buda form 2 edit kann btw nuc taou dea cakap apa dekad mmbe akuu dea cakap
eee rabiatul edit kann takk lawa dohh *** edit kann lagi lawa

tuiihh dekadd kauu lahh wea sakai ! hye kauu taou takk dea gune template apa ? simple template punye lahh ! sendiri cakap nakk mcm aku punye . hye nasib kau budak form 1 . tidak kepala kauu aku hantam dekadd dinding <-- aku gangster haha # joke

p/s sorry if intry kali nyh banyak perkataan takk elok yangg keluarr
sape takk panas wea !
beware ia budak :) !

eh apasal banyak sangat blockquoet nyh ? -,- ahh peduli kann . tapi nampak semak kann ? haha biar lahh ~ byebye :D

wohoho, suke ? like thankyouu

No comments: