Pages


Contest Blog paling Comel dan Dabomb ! by Jaja and Fatin


okay aku masuk contest nih sebab umi tag aku . apa apa poun . mmg aku nak try msuk , mane tahu ttbe menang kea . ecehh >>buadd muka toya << haha okay , kalau nak join tengok syarat syarat dekad bawah nih 


  • Wajib 
  • follow blog Jaja dan jugak blog Fatin
  • Girls
  • only, okay? Yang boys jangan kecik hati pulak (Y)
  • Buad entry mengenai contest ini. Banner disediakan sekali yaww
  • Send link entry korang tuh kate blog Fatin supaye senang nak tengok brape orang join
  • Tag beberapa orang. Maximum 3, minimum 1. Pastikan dorang tau mengenai contest ini
  • Contest akan ditutup pada 28 Oktober 2011
  • Tolong 
  • like gambar Jaja yang [ K L I K ] . Promote skali tau 

baner dea , 


hadiah dea pulak wea ^^ 

First prize :

Full edit by - Jaja | Top-up RM 20.00 by fatin
Second prize :
Full edit by - Jaja | Top-up RM 10.00 by fatin
Third prize :
Header by - Jaja | Top-up RM 5.00 by fatin 

okay kalau tak paham korang ce try tengok SINI dgan SANA  . memang tak rugi lah kalau masuk contest nih . hope menang . AMIN AMIN :) 

aku tag umi  

tolong saya like nih okay , kalau dah like . you must no iloveyouu :* 




wohoho, suke ? like thankyouu

No comments: