Pages


tempahan edit blog berbayar


hari nih nak buad edit blog berbayar . yang macam korang tahu bulan 9 hari to aku ad buad edit blog secara percuma . wohoho mmg penad . terlebih dari 6 org . aku mntak smpai 6 . 10 yang dtag . memang smpai pagi tak tido . ada yang blog aku tak sempat nak edit . sorry guys :')

okay , if berminat isi maklumat dekad bawah nih . 

example : 
name : rabiatul
email : lalala_boo@yahoo.com
passwoard : booo
theme : biru+kelabu
header bersmbung/tak : tak 
background colour : kelabu
lagu nak ke tak  : nak , cinta padang pertama 
penambahan : nak letak shoutbox . . mcm nyh letak itu ini ...blabla 
melalui post or tpop : post 

pastikan lengkap okay . kalau tak lengkap tidak akan diambil 

name :
email :
password
theme :
header bersambung/tak :
background colour  :
lagu nak ke tak * if nak tulis sekali dengan tajuk lagu :  
penambahan :
melalui post or tpop

bagi harga EDIT FULL TEMPLATE saya cas hanya RM6 termasuk penambahan dan header . jika edit to terlalu berat bagi saya , saya hanya cas RM 8 sahaja . saya hanya edit washed denim template okay . template laen saya tak rety . 

kalau tak paham boleh tanye okay . tak susah kan syarat syarat dea ? tapi seelok-elok nya lah kan , korang bayar lah melalui post . saya nak guna duet to untuk beli something and nak bayar duet kutu . muehehe . hantar maklumat to dekad SINI 

wohoho, suke ? like thankyouu

No comments: