Pages


free designed blog




Today I want to edit a blog for free. but I do this for this month alone. I need one until only six people to edit a blog.

If interested you can pm me at the facebookthis my link. prior to you have to fill these formsbut all the pictures that you want it please give a link at me yeah.


name:
email:
passwood:
header:

header nak bersmbung/tak :
font:
background:
theme for the blog:
gambar yang korang nak / apa apa yang korang nak letak:



to washed denim template only

yang 'gambar yang korang nak/ apa apa yang korang nak letak to ' sila bgi link gambar okay .
dah aku penad cakap BI . saje gune bahasa BI sebab mak aku cakap kalau nak lulus BI kena hari hari latih ckap BI . memang tak masuk akal . 

untuk bulan nyh jea taou siapa cepad dea dapat :) 


wohoho, suke ? like thankyouu

1 comment:

Najla Rhm said...

nak ! tapi saya takleh PM akak sebab akak dah buat disabled :) ni fb saya www.facebook.com/Hottest.Beauty